تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، درب های ضدسرقت پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت نیاز می شود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر درب ضدسرقت یا رگلاژ درب ضدسرقت ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.


برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت و مشاوره در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهمترین قسمتی که در رگلاژ درب ضد سرقت مهم و می توان گفت که اساس رگلاژ در عملکرد درست آن است لولا می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و لنگه را در چهارچوب محکم نگه می دارد.

  • sarinpoosh sarinpoosh
  • ۰
  • ۰

قفل با مقابل برقی، برای نصب بر روی درب های ضد سرقت و بعنوان درب باز کن و قفل برقی زبانه مناسب بوده و از لحاظ قیمت ، قیمتی ، کمی بیشتر از قفل های معمولی را دارا هستند . قیمت مناسب این قفل ها موجب تقاضای بیشتر افراد شده است استفاده از قفل های مقابل برقی موجب اسان شدن تردد نیز می گردد. با توجه به ساختار فیزیکی و مداری و تکنولوژی بکار رفته شده در این قفل ها این قفل ها به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند. مناسبترین نوع قفل برای درب های آپارتمانی عموما قفل های با مقابل برقی اسپانیایی می باشد.

یکی از انواع قفل های مقابل برقی قفل زبانه ای می باشد که در هوشمند سازی و کنترل تردد کاربرد دارد و در برقی کردن درب های ضد سرقت ، درب های فلزی و ... نیز کارایی دارد. قفل مرکزی درب ضد سرقت با مقابل برقی با برق کشی داخلی به خارج از از منزل انتقال می یابد که با فشردن یک دکمه باز شدن آن امکان پذیر می باشد

امنیتی که درب های ضد سرقت با مقابل برقی برای مردم ایجاد می کنند باعث شده است که بیشتر مردم در فکر خرید درب های ضد سرقت باشند درب های ضد سرقت با مقابل برقی دارای مزایایی مهمی می باشد که این مزایای مهم عبارتند از:

درب های ضد سرقت با مقابل برقی این امکان را برای فرد فراهم می کند که با داشتن ریموت ، درب از راه دور باز می شود. از ویژگی دیگر آن قبل از ورود و اجازه ، فردی که در پشت درب قرار دارد امکان باز شدن درب وجود ندارد و با وجود چشمی دیجیتالی از وجود و هویت فرد در پشت درب مطلع می شویم امکان ذخیره تصویر فرد پشت درب نیز امکان پذیر می باشد.درب ضد سرقت با مقابل برقی با فشردن یک دکمه از فاصله دور باز می گردد.

کاربرد درب ضد سرقت با مقابل برقی

برای مکان ها و فضا هایی که نیاز به امنیت زیاد دارند از درب های ضد سرقت با مقابل برقی نیاز می باشد مکان های که به این درب نیاز دارند به شرح زیر می باشد.:

مسکونی ، صرافی ها ، طلا فروشی ها ، جواهر فروشی ها و ...

برای امنیت بیشتر برخی مکان ها به این درب ها دزد گیر نصب می شود بطوری که با زدن کوچکترین ضربه به درب آلارم هشدار به صدا در امده و او را از وجود فردی در پشت درب آگاه می سازد.

  • sarinpoosh sarinpoosh
  • ۰
  • ۰

در ساختار درب های معمولی برخلاف درب های ضد سرقت از فلز استفاده نشده است درب ضد سرقت هم چهارچوب و هم خود درب در کارخانه ساخته شوند و رگلاژدرب ضد سرقت هم باید در کارخانه صورت گیرد.درب های معمولی بدون قفل به فروش می رسد و بعد از خرید ، خریدار باید قفل آن را خریداری کند در صورتی که قفل درب های ضد سرقت و دستگیره در موقع فروش به خریدار تحویل داده می شود.

ضخامت درب های معمولی در حدود چهارو نیم سانتی متر و ضخامت درب های ضد سرقت سه سانت بیشتر از درب معمولی بوده و نصب درب های معمولی با سهولت انجام می گیرد در صورتی که نصب درب های ضد سرقت کمی دشوار تر از درب معمولی می باشد. با توجه به شاخص های استفاده شده در درب های ضد سرقت باعث عایق صوتی و حرارتی این درب ها شده و زمانی که به امنیت بیشتر نیاز باشد استفاده از لوازم جانبی دیگر نیز امکان پذیر می باشد در حالی که این قابلیت برای درب های معمولی امکانپذیر نمی باشد .

تکنولوژی ساخت درب های ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت بوده و همین امر منجر به توجه بیش از حد مردم به استفاده از این درب ها شده است از جمله تکنولوژی خاص که در آن ها استفاده شده است می توان به حس گر ، قابلیت لمسی اشاره کرد که این عوامل موجب امنیت بیشتر این درب ها شده است.

در ساخت درب های معمولی از چوب ام دی اف و ماسیو استفاده می شود در صورت استفاده از چوب الواری در تولید درب معمولا از روکش همان چوب برای سطح بیرونی درب استفاده می شود. در صورت استفاده از ام دی اف ، در حالت محکمتر همه ضخامت درب با ام دی اف ساخته شده و در حالت عادی و معمولی 2 طرف درب با ام دی اف با ضخامت 5 میل ساخته می شود. ولی درب های ضد سرقت دارای لایه داخلی فولادی است که با روکش چوبی پوشیده شده است و ترکیبی از چوب و فلز هستند و برای بالا بردن مقاومت اینگونه درب ها از آلیاژهای فلزاتی مانند آهن در آن استفاده می شود. درب ضد سرقت دارای ساختار پیچیده تری نسبت به درب معمولی می باشد و کاربرد فلز یکی از مشخصه های اصلی درب ضد سرقت بوده و به عبارت دیگر درب ضد سرقت با ساختار فلزی غیرقابل نفوذ می باشد.

بهترین درب ضد سرقت اگر از فولاد نفوذ ناپذیر و براساس استانداردهای جهانی نیز ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت هیچ تفاوتی با درب چوبی معمولی نخواهد داشت.

  • sarinpoosh sarinpoosh