تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، درب های ضدسرقت پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت نیاز می شود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر درب ضدسرقت یا رگلاژ درب ضدسرقت ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.


برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت و مشاوره در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت یکی از مواردی است که هر ساختمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشد و تنها راه حل این مشکل دانش و تخصص تعمیرکاری است که اقدام به تعمیر درب می کند. امروزه استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان ها کاملاً رواج پیدا کرده و مردم برای حفظ امنیت و آسایش خود از این دربها استفاده می کنند. این دربها به دلیل ساختار پیچیده ای که دارند، در گذر زمان دچار مشکلاتی می شوند که نیاز به تعمیر و رگلاژ پیدا می کنند که یکی از ضعف های دربهای ضد سرقت این است که افراد عادی نمی توانند آن را تعمیر و رگلاژ نمایند. در تعمیر درب ضد سرقت تجربه و دانش تعمیرکار نقش مهی را ایفا می کند و ابزار کامل در کنار تخصص موجب برطرف شدن مشکلات این نوع دربها می شود.

برخی از خدماتی که در تعمیر درب ضد سرقت انجام میشود

  • تعمیر و تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت
  • تعمیر و تعویض چشمی درب ضد سرقت
  • تعمیر و تعویض دستگیره درب ضد سرقت
  • تعویض لولاهای شکسته و یا اضافه کردن لولا در صورت نیاز
  • تعمیر و تعویض یراق آلات
  • تعویض توپی درب
  • رفع صدا در صورت بودن

تعمیر درب ضد سرقت

اگر رگلاژ و تعمیر بدرستی انجام گیرد برای مدت طولانی و بدون بروز هیچ مشکلی درب ضد سرقت، مورد استفاده تان قرار خواهد گرفت.

نحوه تعمیر و تعویض قفل درب ضد سرقت

مهمترین بخش در تعویض قفل درب ضد سرقت خارج کردن قفل است به گونه ای که نباید به بخشهای دیگر آسیبی وارد شود بعد از خارج کردن قفل با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ درب میرسد و بعد از آن قفل جدید جایگذاری شده و پیچ بندی میشود. یکی از عوامل اساسی که  تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت باید در اسرع وقت انجام شود این است که در صورت بروز مشکلی کوچک در قفل و یا مغزی درب، امنیت درب ضد سرقت کلا دچار مشکل میشود.

قیمت تعمیر درب ضدسرقت

قیمت تعمیر درب ضدسرقت بر اساس نوع درب و همچنین نوع قفلی که مشتری انتخاب می کند متغیر است ، زیرا قیمت قفل درب ضد سرقت ترک با قیمت درب ضد سرقت چینی متفاوت است.

رگلاژ درب ضد سرقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی