تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تعمیر درب ضدسرقت|رگلاژ درب ضد سرقت|تعویض مغزی و قفل درب ضد سرقت

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

تیم تعمیرات سارین در زمینه تعمیرات درب ضدسرقت و رگلاژ درب ضدسرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، درب های ضدسرقت پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت نیاز می شود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر درب ضدسرقت یا رگلاژ درب ضدسرقت ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.


برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت و مشاوره در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت پی وی سی از کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سرتا سر لنگه تشکیل شده است این درب در طرح های مدرن و ترکیبی ساخته می شود. چند رنگ بودن و ترکیب نمای چوب روی سطح درب تنها تفاوت بین درب پی وی سی با درب های ضدسرقت دیگر می باشد.

این درب به دلیل اینکه در طرح های مدرن تولید می شوند اکثرا برای درب ساختمان های ویلایی کاربرد دارد. تنوع درب های با روکش پی وی سی از نظر نوع رویه ها بسیار زیاد می باشد. تنوع رنگی این درب ها نیز زیاد می باشد. درب ضد سرقت پی وی سی دارای ساختار داخلی شبیه دیگر درب های ضد سرقت است و ساختار داخلی این نوع دربها فلزی می باشد. پی وی سی که از نظر شیمیایی از خانواده پلیمرها و کوپلیمرها است این پلیمر ترموپلاستیک در دو نوع سخت و انعطاف­ پذیر ساخته می شود و با توجه به قیمت کاملاً ارزانی که دارد ماده ای پر کاربرد در صنایع مختلف و مخصوصاً صنعت ساختمان است و در صنعت تولید درب از پی وی سی به عنوان روکش درب های چوبی و ضد سرقت استفاده می شود.

از این درب برای ورودی ساختمان هم استفاده می شود ولی کاربرد بیشتر آن برای سرویس بهداشتی و حمام می باشد این درب دارای مقاومت بیشتر در برابرمحیط مرطوب می باشد.کاربرد این درب برای حمام و سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که عمر درب بالا و رطوبت کمترین تاثیر را بر روی آن داشته باشد تا کمتر دچار پوسیدگی و تخریب شوند. درب با روکش PVC بهترین انتخاب برای این مورد می باشد.

از جمله ویزگی مهم این درب می توان به مقاومت بیشتر دربرابر رطوبت اشاره کرد ورقه هایی که در ساخت درب پی وی سی کاربرد دارد ورق های MDF بوده که با PVC به ضخامت 2/0تا 4/0 میلی متر روکش می شوند. در برخی موارد ممکن است به دلیل اینکه روکش یکپارچه نیستند در محل وصل شدن روکش ها آب در درب نفوذ کنند و منجر به ورم درب و جداشدن روکش زیرین می شود.

درب های پی وی سی دارای مزایایی نیز می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- چارچوب این درب ها آماده می باشد.

- این درب ها بصورت سریع و آسان نصب می شود.

- قیمت این درب ها با توجه به قابلیت هایی که دارند مناسب می باشد.

- اندازه و ابعاد این درب استاندارد می باشد.

نظرات (۲)

  • درب ضد سرقت
  • ممنون مطلب جالبی بود. آیا امکان تعویض روکش درب ضد سرقت وجود دارد؟

  • آنلاین حفاظ
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی